29 juni 2011

det går inte att förklara smärtan, det är inte så lätt som ni tror.
när man får höra en sådan här sak, ni ska få veta sanningen, och nu ska jag ta det här på riktigt.
jag har fått höra på den senaste tiden att det gått en del rykten och att folk har tittat lite snett på mig, ni ska få veta, det är inte så lätt som ni tror, att mista 2 stycken på samma gång, att mista en av sina bästa vänner och en som man precis lärt känna och planerat sin framtid med, det är tufft. jag har försökt spela stark, tro mig det har jag. men jag klarar inte mera nu, det är klart som fan att jag saknar både beeke och verona,

bara för att jag har köpt en ny häst, så betyder det inte att jag tänker släppa allt detta, jag har ALDRIG tjatat om en egen ponny, det är mina föräldrar som ville att jag skulle köpa något eget, det är klart som fan att mina föräldrar mår dåligt över beeke och verona, det är så jävla självklart att hela våran familj drabbas av detta JÄVLA skitsnacket, jag är inte så jävla tuff som ni tror, jag kan vára stark på utsidan men på insidan ska ni veta att det är kaos, varje gång jag åker förbi tahult mår jag dåligt, varje gång jag ser en bild av någon av dom, då brister hela mitt hjärta, jag älskar dom fortfarande lika mycket, men jag kan säga att en del av mitt hjärta är borta och kommer aldrig mer tbx,

folk säger att tiden läker alla sår, men ni ska veta att det är bara bluff, jag kommer ALDRIG glömma beeke och verona, och jag kan ju bara säga tack så jävla mycket att ni har förstört allt genom skit snack, jag köpte mona för att hon har både verona/beeke i sig, jag älskar mona mer över allt annat just nu, hon är min enda tröst, och det gör det inte bättre att ni sitter och säger att jag är bortskämmd, för det är jag inte.. och jag har verkligen inte något lätt liv. jag hoppas att ni kan förstå nu, att allt är inte så lätt som det ser ut.


jag kan skratta och lé på utsidan, men på insidan är det kaos

/ linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar