27 juni 2011

godmorgon

vaknade för nån timma sedan, just nu sitter jag och äter ''TUC'' kex, fett gott! haha!
idag ska jag rida dressyr lektion för rebecka lokind! ska bli kul, någon månad sedan sist, igår red jag långtur på mona, hon skötte sig kanon, någon enstaka gång som hon tvärvände för hon blev rädd, tror hon behöver det där lilla extra stödet när man rider ut, men vi red iallafall ett par kilometer rakt in i skogen på jätte fina grus/sand vägar! hur mysigt som helst!

gårdagen (kvällen) spenderades i hindås med hannah och jennifer, chillade mest runt och åt pizza lite senare, haha och självklart råkade jag sätta mig i någon klet så hela mina shorts blev svarta, varför alltid jag..

nu ska jag ta och göra mig lite varm oboy, mums!


puss & kram

ps. en ny header är på G!

check it out, haha eller nått !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar