18 juni 2011

lite info om mig då såklart!





Jag heter då Linn Wing ( jag vet erkänn mongo namn) men ah så heter jag iaf, jag är uppvuxen i en håla utanför göteborg, men bestämmt kallat Landvetter, ja asså där har jag bott hela mitt liv, jag har en syster som heter matilda, och en mamma och pappa som heter Malin och Sonny, de är skilda så jag bor hos dem varannan vecka, ganska chill endå! jag har ridit i snart 6-7 år och började rida på ridskola som liten, sedan bytte jag till ett försäljningstall och där började rida gymkhana, ( gymkhana ät stafett till häst) efter ett tag fick jag tag i en kanon ponny som hette beeke henne tävlade jag och fick bra placeringar i SM första året, andra året knep jag och min par kompis ( man kan rida gymkhana i par,lag och individuellt ) Erika Hansen SM titen, det var så vi vann SM 2010, sedan blev jag förstor för B ponny så jag fick låna klubbkolegans/ägaren till beekes kanon ponny Verona! dock han jag bara träna/tävla virre i några månader, för att göra en lång historia kort så kan jag berätta att min älskade lilla ponny beeke tyvärr fick en hjärnblödning i hagen, 3 dagar senare så åkte vi in med verona till vetrinären ( fam ericson gjorde det) och där bekräftades det att veron hade börjat fått starr på andra ögat med.. så verona vilar nu med beeke på de vackraste ängarna man kan tänka sig! <3


iallafall så var jag och provred en D ponny vid namn Mona som jag nu äger och rider!



hoppas att ni har hängt med nu ? :p haha!



ialla fall det här är verona och beeke !





BEEKE VERONA/VIRRE



aja, det var allt för mig! puss / Linn Josefine Wing















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar