19 juni 2011

någon som är sugen på bildbomd,

har varit iväg hela dagen med Elin & Frida Schelander, det har gått bra för dem båda tycker jag. dock några slarv pet, :) men ni är grymma endå! Bästa Ewe var där oxå och hoppade, hon och darling är sjukt fina! tänker slänga upp lite bilder faktiskt! mona har flängt av sig skon i hagen och trampat sönder hoven, mongo ponny är hon, hihi love u! hon ska till tandis på torsdag! :) elin och frida försöker på med mig på en lokalhopptävling nästa helg, ska bli kul om mona nu orkar och det går bra på kommande hopptränignen i veckan, framför allt om den lilla hoven blir braa! monis finsen <3
när jag kom upp till stallet efter jag checkat att hon inte var halt så släppte jag henne i paddocken för att se hur hon rörde sig, sedan kom hennes kompisar dit, ingen halt häst här inte, hon var vild! sötan!




evelina och Darling !










elin och canistra (stavning)¨ Frida och Dimman ( diamond feeling) hehe





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar