18 juni 2011

Första blogginlägget,

ja, då var det d här med ny blogg nu IGEN! haha ja jag vet, jag är inte klok, men jag gillar att blogga på blogger, det är mysigt och bra, ja bloggen kommer handla om mitt liv. för 4 dagar sedan köpte jag min ponny, Hon heter Mona och är ett sto på 14 år, hon är 147,5 i manken och har gårr LA/LA hopp dressyr! hon är helt underbar! mitt liv har varit lite jobbigt det sista, båda mina foder ponnysar gick tyvärr bort, den ena fick hjärnblödning i hagen och den andra fick tyvärr somna in pga starr.. tråkigt, men nu ska vi inte gå in mer på det!

bloggen kommer handla om mitt liv somsakt, just nu handlar det bara mest om sommar lov och om Mona, söta underbara ponnyn! som ni kanske ser så är bloggen lite knasig just nu, min header måste fixas och bloggen ska nog inte vara rosa, haha vi fpr väl se hur detta kommer sluta!

nu ska jag faktiskt äta men jag bloggar lite senare! puss! / Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar