12 juli 2011

äntligen funkar datan och allt!

och idag red jag och monafisen dressyr lektion för rebecka, gick helt okej, dock försöker hon slå sig fri lite, men det kommer att funka super med lite träning! red dock utan martingallen idag oxå!

sedan åkte jag hem och sov några timmar,sedan åkte jag och papi först till hööks och sedan börjes, hittade inte något fint på hööks, men på börjes köpte jag ett par domino ridbyxor, de är jeans färgade men vit och röd söm, sedan så köpte jag ett par till kingslandstrumpor, ( röda, med ett svart hjärta och i hjärtat står det ''KL'' :) fett nice asso!


bjuda på sig själv, ohja!





inte direkt as bra cam-bilder, med whatever!




igår shoppade jag lite, haha blev ett HV POLO SPORTS schabrak från svenskridsport, mona blev super fin i det, bild kommer här!





dock i hoppformat. (detta är dressyr!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar