1 juli 2011

lite svar!

fick en liten fråga från en tjej som heter annie, :

kan inte du skriva om din "häst tid" asså från start till nu? :) btw läser din blogg varje dag den e grym :)
Av annieFRÅGESTUND på 2011-06-30

hej annie! jo visst kan jag det, men just nu är det lite tight om tid, jag ska nämligen fixa mig och sedan dra, men jag kan skriva ett inlägg om det imorgon bitti om du så vill :)

sedan så frågade amanda josefsson några frågor oxå!

'' Det bästa med Mona?
Sämsta med Mona?
Vilka bloggar läser du?
Favoritfärg?
De är mina frågor :P ''

ja okej amanda, det bästa med mona som jag tycker är att jag kan känna mig trygg med henne, hon är gudomligt snäll både på marken och på hästryggen, hon är trygg och slulle aldrig slänga av mig med flit! det finns inget direkt ''sämsta'' med mona, men om det skulle vara något så har hon dåliga hovar, eller ah ''hovkvalité'' eller hur man nu ska säga!
jag hinner tyvärr inte läsa så många bloggar men de bloggarna som jag checkar mest är
www.isabellaochsara.blogg.se
www.ponnysanning.blogspot.com
www.nellieberntsson.blogg.se
www.teamsl.se
ja, asså det är dem som jag checkar mest givetvis så kikar jag in på andra bloggar ibland med,
min favorit färg är baby blå och rosa, hehe. :)


hoppas ni fick svar på era frågor! / Linn

1 kommentar:

  1. Yes du behöver inte stressa ta den tid du behöver :D

    SvaraRadera