3 juli 2011

jag lever jag lever,

ja, haha jag lever som sakt, igår helt oplanerat drog jag upp till jennifer och vi badade i övan, lite längre bort en mitt stall ligger övan, haha vi fick lite skäll av de som bodde där men jaja. haha!
iallafall så ska jag försöka blogga lite mer om hästar/mona nu då, tycker allt jag skriver om mitt privatliv lite för mkt, men jaja! nu ligger jag i min säng och har precis vaknat, har feber och halsont, men jaja! tror eventuellt att jag ska hoppa idag! monas chema denna vecka har sett ut såhär.

måndag: dressyr träning för bästa rebecka lokind!
tisdag: kort pass i paddocken, sedan 20 minuters ute skritt!
onsdag: BAD MED EWE OCH ELIN!
torsdag: gymkhana träning!
fredag : stog hon!
lördag: ute ridning i ca 40 minuter!
söndag: hoppning eller uteridning!

ja, mona har fått gått lite hårt denna vecka, nästa vecka blir det mindre paddock och mera i skogen och bad!

nu tänker jag äta, för jag har inte ätit frulle än! :)

btw så glömde jag skriva en awesome blogg igår, här kommer den : www.blogg.mountedsports.se :)

kram linn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar