7 juli 2011

morgontrött.

ja, igår kväll låg jag och försökte sova, men tankarna bara snurrade i huvudet, kan inte för klara hur det kändes men det var inte särskilt bra, (jag skulle ju sova, för en gångs skull),

det blev ialla fall såhär kortfattat
'' tänker lägga allt negativt bakom mig och bara blicka fram, vad kan hända lixom? bara för att 2011s start har vatir ett helvete så betyder det inte att hela året är föstört, hej då gamla linn och hej nya possetiva linn!'

jag kan inte rikttigt förklara hur det är att mista 2, men vi kan säga om du har ett helt hjärta bara tillängnat åt 2 hästar, så blir det ju hälften var av hjärtat, när en försvann så fanns det bara halva hjärtat kvar, sedan när den sndra försvann så var det helt tomt, det kommer ta ett tag att komma överänns med verkligeheten.. men ja så är det, älskar er och saknar er.. vila i fred..himlens finaste änglar!..

ja, så nu är det nya tag som gäller! ska rida dressyr på mona fisen idag, och om 3 dagar så flyttar hon in i paddocken ett tag, ( på dagarna ) hennes hovar är fruktansvärda och för att dom inte ska bli ännu mer sönder, så ställer jag henne i paddocken! :)


men nu ska jag kila! ha det bra så hörs vi sedan! puss!



ganska seriös chey, asså! hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar