5 juli 2011

veckans hiss or diss?

börjar på med veckans hiss, tycker verkligen om att sticka ut lite i mängden,
vet inte varför men jag har alltid gjort det, det märker man ju ganska lätt för jag har ju lixom blogspot, och det är du ju inte så många som har, tänkte iaf HISSA detta. stor hiss till er som sticker ut, keep it up!

veckans diss går till bortskämda snorungar på ca 10 år som inte kan rida, seriöst. ni får verkligen allt ni vill ha genom att bara knäppa med fingrarna, ibland önskar jag att alla var som nellie bertntsson, hon får iallafall jobba för sin animo kavaj, stor respekt för den lilla tjejen asså,
har tex en tjej på min facebook som jag har träffat ca en gång, seriöst, 0 koll både på sin sits och på hästen, rider på pessoa och bara dra, nej, nu ska jag inte prata skit på bloggen.. eller?


ahja, puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Fattar precis vad du menar med bortskämda snor ungar :( men aj som e lite äldre ser de även bland äldre ponny ryttare xD sååå störande xD lilla jag som jobbar rumpan av mig för att få behålla en medryttar ponny xD och dom kan peka på en as fin ponny och bara säga. Den vill jag ha, köp den. Man bli så arg xD

    Ha de beeasst, vi måste rida en tur någon dag ;)

    Din mupp, alex :D

    SvaraRadera
  2. Tycker däremot att Nellie Berntsson är ett levande exempel på det där med snorungar. Hon om någon är väl det eller..? Det där med amino kavajen är om hon klarar medelsvår, eller vad var det?! Hennes familj har ju köpt dessa überbra ponnysarna (säger inte att de är lättridna, för de är de inte) för att hon just ska kunna komma till medelsvår... Fattar du hur jag menar? Men Nellie får ALLT vad hon pekar på, inget illa såvida man inte skryter om det, men tänkte på att du menar att Nellie ska "jobba" för sin amino kavaj.. Och som sagt, hon glider ju inte bara runt på sina ponnysar men de HAR ju klarat de klasserna förrut.. ^^

    SvaraRadera